Please assign a menu to the primary menu location under menu

Recomandari

De ce sa cititi cronica de film inainte de a merge la cinema?

Anual se lanseaza foarte multe filme si poate fi o adevarata provocare sa alegeti pe care sa le vedeti la cinema si carora sa le spuneti pas. Exista zeci de genuri de film, iar in ultimul timp apar foarte multe sequels si prequels (continuarea unui film care continua povestea, ori prezinta detalii importante din trecut, transformand filmele intr-o serie). Devine astfel din ce in ce mai dificil sa facem o triere dintr-o simpla vizionare a unui poster sau a unui trailer.

Un alt criteriu de departajare este reprezentat de casting. Cu totii stim ca exista filme bune cu actori necunoscuti si filme proaste care sunt populare doar fiindca au actori cunoscuti. Puteti de asemenea sa fiti fani inraiti al unui actor anume, motiv pentru care veti dori sa urmariti toate peliculele in care acesta joaca.

Despre filme putem afla foarte multe informatii utile si pertinente citind cronica de film. Ca o definire exacta, cronica reprezinta ideea de a recenza sau de a prezenta o productie TV/ de cinema. Pe internet veti gasi o gama variata de site-uri specializate in cronicile de film, dar si site-uri generaliste, unde puteti citi despre cele mai populare filme disponibile in salile de cinema.

De ce este important sa citim cronica de film?

Deoarece in acest mod ne putem face o idee de ansamblu asupra filmului. Cu totii avem lucruri pe care le apreciem, ori nu ni le dorim intr-un film. Deseori este mai bine sa aflam inainte de a achizitiona biletele daca nu cumva filmul va contine elemente pe care noi nu le dorim, precum scene scarboase, triunghiuri amoroase si orice altceva v-ar putea trece prin cap.

Cronicile de film sunt obiective si prezinta pelicula in linii mari, astfel incat sa nu primiti spoilere. Acentul este pus pe poveste, dezvoltarea perosnajelor si modul in care curge actiunea. Iar in cazurile in care se insereaza si opiniile personale ale autorului, acesta va marca intotdeauna sectiunea subiectiva a materialului.

Prin urmare, cronicile de film sunt un instrument cu ajutorul caruia puteti face o triere amanuntita a filmelor pe care urmeaza sa le vedeti la cinema. Veti alege astfel doar acele filme care v-au convins din toate punctele de vedere ca merita urmarite. In plus de asta, aveti ocazia sa aflati si parerea altor persoane. Exista cazuri in care plecam cu asteptari mari la cinema, ori fara asteptari deloc, iar la iesire sa ne schimbam complet parerea.

Oamenii gandesc diferit si au preferinte variate, iar opiniile despre acelasi film pot conduce la discutii interesante alaturi de gurpul de prieteni cu care mergeti la cinema, ori chiar in mediul online. In sectiunea de comentarii a unui site care contine cronici de filme, puteti porni intregi dezbateri despre de ce voi credeti ca un film anume merita sau nu vizionat, accectuand sau chiar demontand argumentele prezentate in articol.

De asemenea, puteti citi diferite articole de recomandari de filme care constau in liste complexe cu multe titluri dintre care puteti alege. Partea buna e ca adesea aceste liste sunt compuse din cele mai bune filme din punct de vedere al autorului si sunt mai multe sanse sa gasiti un film bun acolo.

Acestea fiind spuse, cornicile de film sunt o sursa foarte buna de informare si o inspiratie pentru discutii profunde. Reprezinta de asemenea o modalitate excelenta de a economisi timp si bani, eliminand in urma citirii titlurile anumitor filme din lista voastra de must see.